Internetis konto avamise võimalus kasvatas tublisti klientide huvi Coop Panga vastu

Adele Johanson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Coop Panga juht Margus Rink
Coop Panga juht Margus Rink Foto: Sander Ilvest

Kokku liitus Coop Pangaga eelmisel nädalal 805 uut klienti, neist 529 kasutas võimalust pangakonto avamiseks internetis. Enne internetis konto avamise võimaldamist avati pangas veidi alla 100 konto nädalas.

Alates aasta algusest on Coop Pangaga liitunud kokku 4800 uut klienti.

Coop Panga juhatuse esimehe Margus Rinki sõnul näitab klientide aktiivsus ja esmane tagasiside, et internetis konto avamine elavdab oluliselt konkurentsi Eesti pangandusturul.

Coop Pank käivitas eelmise nädala algul esimese Eesti pangana klientide elektroonilise liitumise platvormi, mis võimaldab uuel kliendil avada Coop Pangas arvelduskonto ning hakata pangateenuseid kasutama vaid ID-kaardi või Mobiil-ID-ga ja ilma pangakontorit külastamata.

Seni on takistanud pankadel sarnast lahendust pakkuda seadusest tulenevad reeglid, mis nõudsid arvelduskonto avamisel isiku tuvastamist nö näost-näkku või videosilla vahendusel. Eelmise kuu lõpus kehtima hakanud seadusemuudatus leevendas pankade jaoks nõudeid residentidest eraisikute tuvastamisele: nüüdsest piisab igapäevaste pangatoimingute tegemiseks ka lihtsalt ID-kaardi või Mobiil-ID-ga tuvastamisest. 

Elektrooniliselt liitunud kliendid saavad teha makseid kokku kuni 15 000 euro ulatuses ühes kuus (internetipangas kuni 10 000 eurot ja kaardimaksetena kuni 5000 eurot). Kui klient soovib teha suuremas summas tehinguid, tuleb tal külastada mõnd Coop Panga 14-st kontorist. 

Juriidiliste isikute puhul tuleb ka edaspidi arveldusarve avamiseks ning lepingu sõlmimiseks külastada pangakontorit.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles