Kinopiletite hinnad ronivad taas ülespoole

Kinosaal.

FOTO: Liis Treimann

Kui umbes poolteist aastat tagasi kukkusid kinopiletite hinnad Tallinnas ligi kaks korda, siis tänavu on need uuesti kerkima hakanud.

Mullu oli näiteks Coca-Cola Plazas kõige odavam kinopilet tavakülastajale 50 krooni, nüüd saab argipäeviti päevasel ajal filmi vaadata 4 euro ehk 62 krooni eest. Nädalavahetusel tuleb kinokülastuse eest maksta 5,5 eurot ehk 86 krooni ning 3D-film maksab 7 eurot ehk peaaegu 110 krooni.

ASi Forum Cinemas linastusjuht Rein Palosaar rääkis Postimees.ee´le, et kuna majandusolukord on stabiliseerunud ja kogub taas jõudu, saavad nad hakata mõtlema oma edasisele arengule ja planeerima uusi investeeringuid, et tagada jätkuvalt kõrgekvaliteedilist meelelahutust.

«Oma kinode pidev uuendamine ja kõigi maailma kinouuenduste toomine siinse publikuni on olnud alati meie prioriteediks, mistõttu ei ole me jätnud ka majanduslikult keerulisel ajal oluliste investeeringute tegemist nii kinokeskkonna uuendamisse, kliendimugavuse tagamiseks kui ka kinotehnikasse, mis viimastel aastatel on tormiliselt arenemas,» selgitas Palosaar.

Kinopiletite hinnad sõltuvad tema sõnul paljudest erinevatest teguritest, sealhulgas majanduses valitsevast üldisest seisust kui ka vajadusest tagada valdkonna jätkusuutlik majandamine tulevikus.

«Olukorras, kus sisseostetavate teenuste hinnad on märkimisväärsele tõusule pööranud, peame mõtlema kinode jätkusuutlikule majandamisele, et tagada nüüdisaegsel tasemel parima kvaliteediga kinoteenus ka homme,» tõdes Palosaar.

Viimane kinopiletite korrigeerimine tõi tema sõnul endaga kaasa küll mõningase hinnatõusu, kuid ta rõhutas, et kino Kosmos jätkab endiselt linna kõige odavamate kinopiletitega.

Kosmoses linastuvad tema sõnul samaaegselt teiste Tallinna kinodega kõik populaarsemad uued filmid, kuid piletihinnad on seal tunduvalt soodsamad. Samas on ka Kosmose hinnad tänavu tõusnud: kui möödunud aastal oli seal kõige odavam pilet 25 krooni, siis nüüd on see 2,5 eurot ehk 39 krooni.

Palosaar lisas, et hinnamuutusele vaatamata püüavad nad senisest enam erinevate hinnasoodustustega väärtustada püsiklientuuri ja pakkuda eelkõige peredele ning lastele mõeldes ka paindlikumat hinnapoliitikat ja soodustusi, kas või näiteks perepühapäevade ja muude kampaaniate näol.

Samas ei välistanud Palosaar, et kinopiletite hinnad võivad lähiajal veelgi tõusta.

Tagasi üles