Võikriis kaks kuud hiljem: milline on olukord? (3)

Taavi Teder
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pirita Selver septembris.
Pirita Selver septembris. Foto: Lugeja foto

Septembri algul kirjutasime poodide võilettidel valitsevast tühjusest ja või kõrgest hinnast. Nüüd teatavad jaeketid, et tarnekindlus on taastunud.

Selver teavitas septembris poodides sedeliga oma kliente või tarneraskustest ja sellest tulenevast tühjusest riiulitel. Uurides olukorra kohta teistest poodidest, selgus, et võiletid pole hõredad ainultühes poes, vaid ka teistes kauplustes üle Eesti.

Täna, kaks kuud hiljem teatavad jaeketid, et tarne on paranenud ja letid on taas võiga täidetud. Coop keti kommunikatsioonijuht Martin Miido ütleb, et tarnekindlus on taastunud tavapärasele tasemele. Coop poodides on langemas ka margariini osakaal ja esikohale on tõusmas taas kodumaine või. Miido sõnul või hinnalangust lähiajal oodata pole, kuid tulemas on kampaaniaid, kus pakutakse võid soodsama hinnaga.

Rimi kinnitab samuti, et või saadavusega probleeme pole neil enam olnud. «Hetkel ei ole turg veel täielikult hiljutistest «võikriisist» stabiliseerunud ning seetõttu on hinnamuutuseid vara kommenteerida,» leiab kommunikatsioonijuht Katrin Bats. Rimis pole aga näiteks tarbijaeelistuses muutusi olnud ja Batsi sõnul eelistab 70 protsenti tarbijatest seda võid, mis on kampaaniahinnaga müügil, sõltumata päritolumaast.

Selveri kommunikatsioonijuht Karl-Villiam Vaserik leiab, et või puuduse tekitas meedia poolt tekitatud paanika, kuid või saadavus ja müük on nende poodides ka stabiliseerunud.

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles