Eesti bränd keerati tuksi (8)

Adele Johanson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Valminud on uus Eestit tutvustav veeb ja Eesti brändi kodu veebis
Valminud on uus Eestit tutvustav veeb ja Eesti brändi kodu veebis Foto: Erlend Štaub

Kui Hollandi disainerile Peter Kentiele oleks antud võimalus oma ESTonishing-idee lõpuni viia, siis oleks praegu sajad tuhanded inimesed selle tulemusega rahul, kirjutab ettevõtja Leo Siemann.

Kuigi Eesti riigi brändimine on kestnud juba mõnda aega, pole siiski rahuldavat tulemust saavutatud. Pigem on sõna bränd omandanud negatiivse varjundi. Eesti brändimise tulemus osutus tööõnnetuseks, millest taastumine võtab aega, vahendab Äripäev.

Peter Kentie tore EST-idee pandi EASi rohelise konna tööriistakasti, mille sisu jääb enamikule inimestele arusaamatuks.

Loe pikemalt Äripäevast.

Kommentaarid (8)
Copy
Tagasi üles