Kolmest tuntud moerõivaste müüjast läheb Eestis kõige kehvemini Baltikal (3)

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
H&M, kleidid.
H&M, kleidid. Foto: Tairo Lutter / Postimees

Rootsi moerõivaste müüja Hennes & Mauritz (H&M) kolme finantskvartali (lõppes 31. augustil) müük kasvas Eestis 15 protsenti 316 miljoni Rootsi kroonini. Eurodes oli kasv 11 protsenti 33 miljoni euroni.

Kolmandas kvartalis oli kasv kaheksa protsenti 131 miljoni kroonini ja viis protsenti 13,7 miljoni euroni.

H&M siinsetel konkurentidel, Läti Apranga, mis müüb paljude kaubamärkide, teiste hulgas näiteks Zara ja Mango tooteid, esimese poolaasta käive kasvas Eestis 10 protsenti 17,3 miljoni euroni.

Baltika esimese poolaasta käive kasvas vaid Eestis vaid 1,5 protsenti üheksa miljoni euroni.

Eelmisel finantsaastal kasvas H&M käive 17,5 protsenti 32,6 miljoni euroni, kasum kasvas pea kolm korda 2,2 miljoni euroni.

Apranga majandusaruande kohaselt kasvas kontserni Eesti segmendi möödunud aasta käive 24 protsenti 29,4 miljoni euroni ning kasum üheksa protsenti 1,18 miljoni euroni.

Baltika eelmise aasta jaemüügi käive Eestis aga hoopis kahanes neli protsenti 18,6 miljoni euroni.

Aprangal ja Baltikal ühtib finantsaasta kalendriaastaga.

Kommentaarid (3)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles