Fotod: BLRT ehitas Vene-Balti Sadama tarbeks vedurlaeva

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vedurlaev Agar
Vedurlaev Agar Foto: BLRT Grupp

BLRT Grupi tellimusel ehitatud vedurlaev Agar asus täna Vene-Balti Sadamas oma kohustusi täitma. Uus 25,4 meetri pikkune ja 8,8 meetri laiune pukser läks maksma enam kui 5 miljonit eurot.

Viimastel aastatel investeerib BLRT Grupp oma Vene-Balti sadama taristusse märkimisväärseid summasid, mis võimaldab remontida ja teenindada kuni 200 meetri pikkuseid ja 11-meetrise süvisega suurlaevu. Selleks plaanib ettevõte lähiaastatel paigaldada Tallinnas asuvasse laevaremonditehasesse veel ühe suure ujuvdoki. 

«Kõik see eeldab, et sadama käsutuses oleks moodne vedurlaev, mida võiks aluste pukseerimise, eskortimise ja manööverdamisel abistamise kõrval kasutada ka laevatulekahjude kustutamisel, õli- ja naftareostuste likvideerimisel, päästeoperatsioonidel ning muul otstarbel,» selgitas BLRT Grupi kommunikatsioonidirektor Karina Kond.

Tema sõnutsi suurendab taolise puksiiri olemasolu ka teiste sadamas tegutsevate kontserni ettevõtete, nagu Tallinn Shipyard, BLRT Refonda Baltic, Marketex Offshore Constructions ja BLRT Transiit, arenguvõimalusi. Vedurlaev Agar valmis Venemaa laevaehitustehases Pella.

Vedurlaev Agar. Foto:
Vedurlaev Agar. Foto: Foto: BLRT Grupp
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles