Põltsamaa Felixi mahlamüük kahekordistus aastaga

Laura Raus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mahla nime all müüdav rüübe võib osutuda hoopis mahlajoogiks.
Mahla nime all müüdav rüübe võib osutuda hoopis mahlajoogiks. Foto: Helin Loik / Naisteleht.

Põltsamaa Felixi mahlade müük Eestis ja Lätis oli mullu kaks korda suurem kui 2009. aastal.


Põltsamaa Felixi teatas, et selle äritulud kasvasid eelmisel aastal 10 protsenti 18 miljoni euroni. Lisaks ekspordile tõstis olulisematest näitajatest käivet mahlamüük Eestis, mis on aastaga kahekordistunud.

Põltsamaa Felixi eksport kasvas 23 protsenti 6,7 miljoni euroni. «Meie ekspordi käibekasvule aitasid kaasa edukas kõrvitsa- ja kurgisalatite ning majoneesi müük Soome turule ning Põltsamaa mahlade müük Lätisse, mis kasvas isegi kaks korda,» ütles ettevõtte juhatuse esimees Anti Orav.

«Eelmise aasta alguses tehtud investeering Põltsamaa mahlade uuenduskuuri on majandustulemusi vaadates end kindlasti ära tasunud,» märkis ta.

Mahlad on ka tänavu aastal Põltsamaa Felixile üks olulisematest kaubagruppidest – ettevõte jätkab aktiivselt nende tootearendust ja turundustoetust. Lisaks panustab Põltsamaa Felix tänavu tugevalt majoneesi turule eesmärgiga saavutada uue Klassikalise majoneesiga 2012. aasta lõpuks kolmandiku Eesti majoneesiturust.

Rahvusvahelisse Orkla gruppi kuuluv Põltsamaa Felix toodab ja turustab ligi 300 toodet kaheksa erineva kaubamärgi all. Ettevõte ekspordib oma toodangut Soome, Lätisse, Leetu ja Rootsi.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles