Eesti turule tulnud idufirma: kui Transferwise ei kulutaks miljoneid turundamisele, oleks neil raske meiega võistleda

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti päritolu rahaülekannete idufirma Transferwise on tuntud oma ekstravagantsete turundusaktsioonidega.
Eesti päritolu rahaülekannete idufirma Transferwise on tuntud oma ekstravagantsete turundusaktsioonidega. Foto: Jeff Moore/Jeff Moore/EMPICS Entertainment

2015. aastal turule tulnud ning nüüdseks Euroopas 850 000 klienti teenindav finantstehnoloogia idufirma Revoluti Baltikumi juhi Andrius Bičeika sõnul on neil mitu konkurentsieelist eestlaste loodud Transferwise'i ees.

«Meie tasud on Transferwise'i omadest lõpmatult väiksemad,» märkis Bičeika, vahendab Äripäev. Lisaks viitas ta, et Revoluti kontode vahelised ülekanded toimuvad silmapilkselt. «Meiega on väga raske võistelda. Kui Transferwise ei kulutaks turundamise peale miljoneid, oleks neil raske,» on Bičeika veendunud, märkides, et nende ettevõtte turunduseelarve on null.

2015. aastal turule tulnud ning nüüdseks Euroopas 850 000 klienti teenindav finantstehnoloogia idufirma katab Bičeika sõnul suure osa panga funktsioonidest ja Baltimaad on ettevõtte juhi sõnul järjekordne verstapost ettevõtte globaalses vallutusplaanis. 

Loe lähemalt Äripäevast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles