Automüügiportaal auto24 ostis ajakirja Autoleht

Adele Johanson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Porsche GT3 Cup Challenge 1 race, Auto24 ringrada
Porsche GT3 Cup Challenge 1 race, Auto24 ringrada Foto: Mailiis Ollino

Automüügi- ja uudisteportaal auto24 sõlmis ostu-müügilepingu, mille kohaselt ostetakse kirjastuselt Presshouse kord nädalas ilmuv autoajakiri Autoleht. 

Autolehe näol on tegemist Eesti suurima autoajakirjaga, mis ilmunud alates 1999. aastast ja millel on värskeima Eesti Lugejauuringu andmeil üle 62 000 püsilugeja.

Auto24 AS tegevjuhi Margus Tombergi sõnul on autolehe omandamine ka järjekordne samm selles suunas, et pakkuda auto24 äriklientidele laiemaid võimalusi enda toodete tutvustamisel ja reklaamimisel.

«Usume, et koostöös hiljuti omandatud motors24 videoportaaliga tekib Autolehe ajakirjal ning online väljaandel suurepärane sünergia ja tuleviku potentsiaal meedia turul. Eesmärk on kajastada kõike automaailmas toimuvat kõrgeimal tasemel ja Eesti tarbijaile huvipakkuvalt,» märkis ta.

«Küllap oli 1999. aasta kevadel vähe neid, kes uskusid esimest, nappidele ajalehepaberist külgedele trükitud Autolehte vaadates, et sel järjekordsel autoväljaandel pikka iga olema saab. Läks teisiti ja  olen isiklikult tänulik kõigile, kes aegade jooksul Autolehte oma suurema või väiksema panuse on andnud. Mul on hea meel ja kindel tunne anda Autoleht juhtiva autoalase väljaandena üle auto24 toimekale meeskonnale,» arvas Kirjastuse Presshouse juhatuse liige Janis Kaal

Aprillis auto24 enamusosaluse omandanud juhtiva erakapitaliettevõtte BaltCap partner Oliver Kullmani kinnitusel on tal hea meel, et kaks väärika ajalooga ettevõtete ühinevad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles