Algab noorte reklaamitegijate võistlus, auhinnaks reis Cannes`i

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Võistlustiimid on kaheliikmelised, foto on illustreeriv
Võistlustiimid on kaheliikmelised, foto on illustreeriv Foto: SCANPIX

Kuni homseni saab registreeruda reklaamiauhinnagala Kuldmuna raames toimuvale noorte reklaamitegijate võistlusele. Võistlus algab 25. aprillil ja kestab kaks ööpäeva. Vajalikud materjalid osalemiseks on reklaamiagentuuride liidu kodulehel siin

Võistluse korraldab eesti reklaamiagentuuride liit ERAL. Võitluse võitnud meeskond saab auhinnaks õiguse esindada Eestit juunis Cannes Lionsi rahvusvahelisel reklaamikonverentsil.

Võistluse võitja kuulutatakse välja 27. mail Kuldmuna auhinnagalal Tallinnas Kumus.

Kuldmuna 2011 korraldaja, Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) presidendi Rein Iida sõnul ootab ta aasta kõige intrigeerivamaid töid just Kuldmuna noortevõistluselt.

«Noored on tihtipeale igapäevastest reklaamitegijatest olulisemalt radikaalsemad ning võistluse formaat eeldab ka kiiret reaktsiooni – žürii annab reklaamilahenduse ettevalmistamiseks alates teema ja ülesande väljakuulutamisest ainult 48 tundi,» ütles Iida.

Noortekonkursil saavad osaleda kuni 28-aastased reklaamiagentuuride töötajad kui ka kõrgkoolis õppivad noored.

«Parim Pesamuna 2011» võistlusele toimub kuni kaheliikmeliste meeskondade registreerumine 21. aprillini. 25. aprilli hommikul annab ERAL võistlejatele žürii poolt valitud lähteülesande ning ootab lahendust ehk küpset reklaamiideed 48 tunni jooksul.

Parim Pesamuna 2011 võistluse auhinna – kahe alla 28-aastase loovagentuuri töötaja või reklaamiüliõpilase osalemise Cannes Lions'i Young Creatives Competition ́il trükireklaami kategoorias – annavad välja ERAL ja Postimees.

Kuldmuna 2010. aasta noortekonkursi väikese pesamuna võitis töö «Wonderland» (esitajad Hans Priks ja Jürgen Sarapik) ja suure pesamuna tiitliga pärjati «Masterplan» (esitaja Mõte).

2009. ja 2010. aasta edukaima noore meeskonna esindaja, Teele-Reet Tõrsi sõnul pakub «Pesamuna» konkurss hea võimaluse teha igapäevatööst palju mängulisemaid ja julgemaid kavandeid.

«Auhind, Cannes’i suurel reklaamikonkursil osalemine on aga erialaselt eriti väärtuslik, andes ainulaadse võimaluse võrrelda enda mõttevahedust kogu maailma reklaamiparemikuga,» lisas Tõrs, kes töötab digitaalmeediaagentuur Velvet Digital Paper loovjuhina.

1998. aastal asutatud Eesti Reklaamiagentuuride Liidu eesmärk on liikmete ühishuvide kaitsmine, rahvusliku reklaamiauhinna Kuldmuna väljaandmise korraldamine, tihe koostöö klientide ja kommunikatsiooniala organisatsioonidega turunduskommunikatsiooni valdkonna parema mõistmise nimel ja turunduskommunikatsiooni alase hariduse edendamine. ERALi visiooniks on parem keskkond läbi heade ideede. ERAL-i liikmeteks on 23 Eesti juhtivat reklaamiagentuuri.

 

 

 

 

 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles