Kuurortsaar aitas Eesti firmal Rootsis turgu vallutada (1)

Hanneli Rudi
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui oranžist värvist sai Fiskarsi tunnustoon tööõnnetuse tõttu, siis Ridango juhi Erki Lipre sõnul on nende validaatorite värvivalik igati läbimõeldud. Validaator peab bussi sisenedes olema hästi märgatav ja oranžvärv hakkab jääb silma.
Kui oranžist värvist sai Fiskarsi tunnustoon tööõnnetuse tõttu, siis Ridango juhi Erki Lipre sõnul on nende validaatorite värvivalik igati läbimõeldud. Validaator peab bussi sisenedes olema hästi märgatav ja oranžvärv hakkab jääb silma. Foto: Erik Prozes

Kuigi vaeva tuleb Eesti firmadel välisturul jala ukse vahele saamiseks kõvasti näha, võib mõnikord appi tulla ka õnnelik juhus. Just see aitas Rootsis kanda kinnitada Eesti firmal Ridango, kelle Gotlandi tarbeks tehtud lahendus jäi silma seal suvepäevi pidanud transpordifirmadele, räägib ettevõtte juht Erki Lipre intervjuus.

- Ma avastasin üllatusega, et saan Tallinna rohelist kaarti kasutada mujalgi ja sellega bussipiletit ostes tehakse isegi hinnaalandust.

Ühiskaart ongi mõeldud selleks, et inimesed saaksid seda kasutada eri kohtades. Alguse sai see Tallinnast, aga seda kontseptsiooni oleme kasutanud ka mujal. Enamik meie Eesti kliente kasutab ühiskaarti ning nende kaardil olev raha on ristkasutatav. Näiteks GoBusis saab rohelise kaardiga soodustust, kui sõita kaug- ja maakonnaliinidel. See on nende äriline otsus, meie oleme ainult tehniline tarnija ning jagame ristkasutatavuse loogikat ja piletisüsteemi.

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles