Saare maavanem peab Ruhnu lennuraja katte pärast võitlema

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ruhnu liinilennuk.
Ruhnu liinilennuk. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Saare maavanem Toomas Kasemaa peab Ruhnu lennuraja katte pärast võitlema nii Tallinna lennujaama kui ka lennuametiga.

Kasemaa rääkis Meie Maale, et kolm aastat tagasi tehti Ruhnu lennurajale plastkatte paigaldamisel ehituslikke vigu.

«Lennuraja katmisel plastkattega tehti ehituslikke vigu ja rada rulliti ülejäänud lennuraja profiilist madalamale. Seega on täiesti kindel, et probleem lennurajaga jääb kestma, kui seda ehituslikult ei parandata,» rääkis ta lehele.

AS Tallinna Lennujaam regionaalsete lennujaamade direktor Andres Taimla lükkas maavanema väite tehtud ehituslike vigade kohta plastkatte paigaldamisel kindlalt ümber. Lennuraja tõstmise korral oleks tema sõnul olnud rada kuni poolteist aastat mängust väljas.

Kasemaa otsis probleemile lahendust ka lennuametist, paludes sel lennuraja kvaliteeti hinnata. Viimane teatas vastuses, et ametil puudub õigus Ruhnu liinil lendava Saksamaa lennuettevõtja üle järelvalvet teostada.

Oma uues kirjas toonitab maavanem, et esimeses kirjas paluti ametil anda hinnang Ruhnu lennuraja vastavusele kvaliteedi- ja ohutusnõuetele, mitte teostada järelvalvet Pärnu-Ruhnu-Kuressaare lennuliinil opereeriva lennuettevõtja Luftverkehr Friesland Brunzema und Partner KG üle.

«Tulenevalt eelnevast palume Teil anda hinnang Tallinna Lennuvälja Kuressaare Lennuvälja
Ruhnu lennuraja ohutusele. Palume Teil selgitada, kas Ruhnu lennurada vastab minimaalsetele kvaliteedi- ja ohutusnõuetele, et Britten-Normann 2B-26 tüüpi lennuk saaks seal aastaringselt ohutult maanduda.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles