Circle K viis lõpule teenindusjaamade kaubamärgivahetuse

Circle K Mäo teenindusjaama avamispidu

FOTO: Kristo Kivisoo

Aprillis alanud Statoili teenindusjaamade kaubamärgivahetus on lõpule jõudnud ning Circle K avamispakkumised on toonud jaamadesse rekordarvu külastajaid. 

Circle K Eesti peadirektori Kai Realo kinnitusel on kõigis Eesti jaamades purustatud Circle K avamispäeval külastajarekord.

«Näiteks Põlva linnas, kus elab pisut üle 5000 elaniku, tehti avapäeval ligi 4000 ostutehingut,» rääkis Realo. «Ennekõike just väiksemates linnades oli tegemist tõelise kogukonnaüritusega, kus eeskavadega astusid üles kohalikud esinejad ja muidugi ka meie oma töötajad.»

Avapäevadel kasvas poekülastajate arv võrreldes tavapärasega keskmiselt 300 protsenti, seejuures osteti pagaritooteid 26 korda, hot doge 9 korda, kuumi jooke 3 korda ja kütust 2,5 korda rohkem kui tavapäevadel.  

«Oleme täisteenindusjaamades rebrändimise töödega lõpetanud ja alustame nüüd automaatjaamade uuendamisega. Paaris teenindusjaamas ootavad aga viimased ehitustööd siiski aega millal meie jaamade tankimisala varikatuste all elavad suitsupääsukeste pojad piisavalt suureks, et iseseisvuda ja pesast lahkuda,» rääkis Realo.

Kõik Statoili teenindusjaamad Euroopas võtavad kasutusele kaubamärgi Circle K, millest saab omanikfirma Alimentation Couche-Tard globaalne mugavuspoodide ja tanklate kaubamärk. Kaubamärgi vahetus ei too kaasa muudatusi organisatsiooni struktuuris ega töötajate arvus.

Paralleelselt Eestiga toimub teenindusjaamade uuendamine Lätis, Leedus ja Poolas. Lätis ja Leedus saavad kõik täisteenindusjaamad uue kaubamärgi augusti lõpuks, Poolas peaks kõik Circle K jaamad valmima kevadeks.

Circle K Eesti AS on üks Eesti suurimaid mootorikütuste jaemüüjaid ning omab ja opereerib 56 täisteenindus- ja 19 automaatjaama ning üht mugavuspoodi. Ettevõttes töötab ligi 700 inimest, neist enamus teenindusjaamades.

Tagasi üles