Ekspress Grupi käive kasvas ligi 7 protsenti

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Ekspress
Eesti Ekspress Foto: Peeter Langovits

AS-i Ekspress Grupp käive kasvas märtsis 11,8 protsenti. Märtsi käive sisaldas esimest korda 100-protsendilist osalust Eesti Päevalehes (varasemalt 50%), mistõttu varasema osalusega normaliseeritud käibe kasv oli kontserni tasemel 6,8 protsenti.

Online-meedia segment kasvas 10,5 protsenti 693 000 eurini, kuhu suurima panuse andis Delfi Eesti ligi 30-protsendilise käibekasvuga. Perioodiliste väljaannete segmendi käive kasvas 9,5 protsenti 2,2 miljoni euroni (normaliseerituna Eesti Päevalehe osaluse muutusega kahanes 4 protsenti).

Eelmise aasta tulemusele jäid alla kõigi perioodiliste väljaannete käibed välja arvatud Eesti Ekspressi ja Maalehe kirjastaja. Eesti Päevalehe reklaamikäive kasvas võrreldes eelmise aastaga 14 protsenti. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles