McDonald’s investeerib Eestisse 3 miljonit eurot (1)

Adele Johanson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
McDonaldsi toit
McDonaldsi toit Foto: SCOTT OLSON/AFP/Scanpix

McDonald’s opereeriva Premier Restaurants Eesti AS käive kasvas eelmisel aastal 4,8 protsenti 18,5 miljoni euroni. 2016. aastal investeeris McDonald’s Eesti restoranidesse üle 800 000 euro ning 2017.-2019. aasta jooksul on kavas investeerida veel 3 miljonit eurot.

«Oleme pakkunud mõnes restoranis pilootprojekti korras külastajatele võimalust isikupärastada ja kohandada burgereid vastavalt oma maitsele ning me näeme, et inimestele tõesti meeldib see,» ütles McDonald’s Baltikumi tegevdirektor Vladimir Janevski.

McDonald’s investeeris möödunud aastal Eesti restoraniketti 823 000 eurot, jätkates sellega uue kontseptsiooni ja tehnoloogiate arendamist, sealhulgas ka iseteeninduskassadega teenindusplatvormi juurutamist. Et lihtsustada tulevikus veelgi einete tellimise ja maksmise protsessi, kaalub McDonald’s praegu ka mitut uut digilahendust.

Lähiaastatel plaanib ettevõte investeerida ligi 3 miljonit eurot Eesti restoraniketi arendamisse. Ühtekokku on ettevõttel plaanis investeerida Baltikumi kolme aasta jooksul üle 14 miljoni euro, mille tulemusena peaks 2019. aasta lõpuks tegutsema Baltimaades 39 McDonald’s restorani.

Lisaks iseteeninduskassadele ja kontaktivabadele kaardimaksetele on ettevõttel käsil veel mitmed teised tellimust ning maksmist lihtsustavad digitaalsed lahendused, sealhulgas ka erinevad lauast teenindamise võimalused. 2017. aasta lõpuks läbib enamik Baltimaade McDonald’seid uuenduskuuri, et pakkuda uut teeninduskontseptsiooni ning iseteeninduskassadest tellimise võimalust. 

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles