Briti rivaalitsevad ajalehed pakuvad reklaamiandjale ühispaketti

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Valik briti lehti
Valik briti lehti Foto: SCANPIX

Selleks, et tuua rohkem reklaamiraha ajalehesektorisse, pakuvad muidu omavahel rivaalitsevad suurimad briti ajalehed esimest korda reklaamiandjale ühist reklaamipaketti. Nagu teada, on ajaleheäris praegu keeruline periood, mis nõuab uuendusi.

Pilootprojekti keskseks sündmuseks on Wimbledoni tenniseturniir, mis toimub juuni lõpus- juuli alguses, kirjutab Marketing Week.

Pakettpakkumist tutvustavad reklaamid ilmuvad siis lehtedes viisil, kus üks leht reklaamib muidu oma konkurenti oma lehes. Pakutav reklaamipind asub tenniseturniirist pajatavate lehelugude läheduses.

Reklaamiandja peaks saama paketist sellist kasu, et tema reklaamsõnum on korraga kõigis olulistes ajalehtedes alates kvaliteetlehtedest kuni tabloidideni.

Näib, et pakkumine trügib pisut ka meediaagentuuride mängumaale, kuna seda reklaamitakse reklaamiandjale lihtsa viisina asjaajamiseks ja kontaktide loomiseks laiast lugejaskonna spektrist.

Lehtede reklaamijuhid loodavad, et pakkumine äratab huvi neis brändides, kes tavaliselt Wimbledoni turniiriga seoses (ja ehk ka muidu – T.L.) lehereklaami ei tee.

Ühispakkumisega on liitunud The Sun, Daily Mail, The Independent, The Guardian, Daily Mirror, The Times ja Daily Telegraph koos oma sõsar- ja pühapäevavaste väljaannetega.

Guardian Media Groupi (mis omab mitmeid ajalehti – T.L.) müügidirektor Simon Kilby ütles: «See üritus on selleks, et tuua uusi kliente ja rohkem raha lehereklaami turule. Erinevatel lehtedel on erinevad teemad ja rõhuasetused, kuid me oleme teinud k avarem grupisiseselt koostööd mitmete projektide juures.»

Reklaamiringkondades arvatakse, et sarnast koostööd saaksid ajalehed teha ka järgmise aasta olümpiamängude ajal, kui ka jõulude ning sügiseste moenädalate ajal. Juhul, kui tenniseturniiriga seonduv pilootprojekt osutub edukaks.

Pakkumise initseeris briti ajalehti koondav organisatsioon Newspaper Marketing Agency.

Millised on suuremad briti ajalehed, saab lugeda allpool lisatud artiklist «Prints Williami abielu-uudis ei päästnud UK tabloide tiraaži allamäest» sildi all «artiklid samal teemal».

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles