Silvennoinen: Hollywood ostab üles väikeriikide produktsioonifirmasid

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mikko Silvennoinen
Mikko Silvennoinen Foto: Mihkel Maripuu

TV3 programmijuht Mikko Silvennoinen (35) on asunud suurendama kanalis omasaadete hulka, sest eesti inimene tahab vaadata enne omasuguseid kui Hollywoodi staare. Sellest trendist tahab aga matti võtta ka Hollywood ise.

«Kohalikus toodangus on tohutu potentsiaal,» rääkis Silvennoinen intervjuus Best Marketingile, et Hollywood ei tee saateid Tallinnast või Tartust või Pärnust, mistõttu peavad ja saavad kohalikud kanalid oma vaatajatele lähedal olla.

Silvennoineni sõnul on muutunud üle ilma trendiks, et kohalik teletoodang on Hollywoodi positsiooni kõigutamas. Vanad hitid nagu «Meeleheitel koduperenaised» on siiani väga edukad, aga Hollywood ei ole suutnud luua midagi samaväärset uut ja innovaatilist.

«Hollywood tahab oma käivet hoida ja ostab kohalikke produktsioonifirmasid üle. Eestis kuulub produktsiooniäri veel eestlastele, aga Soome ja Rootsi suurimad telesaadete tootjad kuuluvad juba Hollywoodile. Ilmselt muutub ka Eestis see olukord,» ütles Silvennoinen.

Silvennonen sai 90ndail kuulsaks Soome noortesaate Jyrki tegijana, ta 10 aastat töötanud ajakirjaniku ja produtsendina Soome telekanalis Nelonen, ta omab ülikoolidiplomit kommunikatsioonis (California State University Long Beach).

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles