Eesti Meedia ostis suurima tervisenõustamise keskkonna kliinik.ee

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Meedia juhatuse esimees Sven Nuutmann.
Eesti Meedia juhatuse esimees Sven Nuutmann. Foto: JAANUS LENSMENT/POSTIMEES

Baltikumi suurim meediakontsern AS Eesti Meedia ostis tervisenõustamise keskkonna kliinik.ee eesmärgiga olla tervisevaldkonnas senisest tugevamalt esindatud.

Eesti Meedia juhatuse esimehe Sven Nuutmanni sõnul on kliinik.ee kõrge kvaliteediga keskkond, mis täiendab hästi meediakontserni praegust tooteportfelli.

«Tervise teema muutub ühiskonnas üha olulisemaks, inimesed otsivad üha rohkem tervisealast infot internetist,» ütles Nuutmann.

Kliinik.ee vahendusel saavad inimesed Eesti tipparstidelt küsida nõu, kasutada erinevaid tervise valdkonna andmebaase ja teha terviseteste. Kokku on arstid keskkonnas praeguseks vastanud üle 50 000 küsimusele.

«Kindlasti annab Eesti Meedia portaalile ühiskondlikult laiema kõlapinna. Parem tervis algab kvaliteetsest infost ning Eesti Meedia väljaanded aitavad sellele kahtlemata kaasa,» ütles kliinik.ee senine juht Siim Nahkur.

Kliinik.ee on Eesti esimene ja suurim tervisenõustamise keskkond, mida külastab iga nädal ligi 70 000 inimest. Kliinik.ee keskkonnas tehakse aasta jooksul rohkem päringuid kui perearstidele tehtavad visiidid kokku.

Eesti Meedia on Baltikumi suurim meediakontsern, mille tegevus hõlmab trüki- ja internetimeedia sisutootmist, televisiooni ja raadio tootmist, kuulutusteportaale ja trükiteenuse pakkumist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles