Eesti Energia ühtlustab elektrinäitude teatamise perioodi

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Margus Rink.
Margus Rink. Foto: Peeter Langovits.

Eesti Energia uue kliendiinfosüsteemi kasutuselevõtt alates 20. aprillist toob muudatusi elektrinäitude teatamises.


Eesti Energia ühtlustab elektrinäitude teatamise perioodi ja ootab edaspidi kõigi klientide näitusid alates kuu viimasest päevast kuni järgmise kuu kolmanda kuupäevani.

Kui klient ei ole nimetatud ajaks näitu teatanud, siis koostab ettevõte sarnaselt praegu kehtiva praktikaga kliendile prognoosarve varasemate perioodide tarbimise alusel, teatas Eesti Energia.

Arveid koostab Eesti Energia edaspidi kindlal perioodil, iga kuu esimesest üheksanda kuupäevani. Ka juhul kui klient teatab elektriarvesti näidu e-teeninduses, ei koosta firma erinevalt varasemast arvet kohe pärast näidu sisestamist, vaid eelpooltoodud arvete koostamise perioodil.

«Ka seni on 75 protsenti kliente saatnud meile arvestinäidud vahetult kuu lõpus ja järgmise alguses, kuid osa kliente on kasutanud kalendrikuust erinevat näiduteatamis- ja arveldusperioodi,» selgitas Eesti Energia pressiesindaja Marina Bachmann.

Kui kliendi elektriarvesti näit jõuab Eesti Energiani pärast kolmandat kuupäeva, koostab firma talle prognoosarve.

«Kui saame kliendilt hiljem kuu jooksul täpse elektrinäidu, teeme vastavad korrektsioonid kogustes ja tasaarvelduse järgmise kuu arvel,» lausus Bachmann.

Ta lisas, et Eesti Energia teavitab muudatustest lähinädalatel iga klienti eraldi personaalse kirja teel, võttes arvesse just konkreetset klienti puudutavaid uuendusi.

Ühtlasi kehtivad kõikidele klientidele edaspidi uued viitenumbrid, mille klient leiab maikuus saabuvalt arvelt. Otsekorraldusega arvet tasuvatel klientidel muudavad pangad viitenumbrid automaatselt.

Samuti on uuendusena alates maikuust klientidele saabuv arve kahepoolne. Arve esimesel poolel on toodud lihtne kokkuvõte elektritarbimisest ja tasumisele kuuluvast summast ning teisel pool arve üksikasjalik info.

Eesti Energia infosüsteemide vahetamise perioodil 14.-19. aprillini on suletud kõik Eesti Energia teenindusbürood ja e-teenindus. Rikketelefon 1343 töötab tavapäraselt ööpäevaringsel töörežiimil ning elektrivõrgu töökindlust infosüsteemide vahetus ei mõjuta.

Töötab ka klienditelefon 1545, kuid sel perioodil saab ettevõte vaid kliendi soovi registreerida, lahendusi saab firma pakkuda alles pärast üleminekut 20. aprillist.

Ettevõtte teatel võimaldab uus infosüsteem pakkuda klientidele kaasaegseid e-teenuseid ja tulevasel elektri vabaturul vajalikke tootelahendusi.

Eesti Energia juhatuse liige Margus Rink märkis, et infosüsteemide uuendamine on vajalik ka uute tehnoloogiliste lahenduste kasutuselevõtuks, nagu näiteks kaugloetavad arvestid, mis vabastavad kliendi näiduteatamise kohustusest.

Bachmann ütles, et Eesti Energia investeerib kliendiinfosüsteemi vahetamisse ligi üheksa miljonit eurot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles