Nutikus avab Eestile USA turud

Adele Johanson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eerik Marmei.
Eerik Marmei. Foto: AFP / Scanpix

Eesti ettevõtetel on potentsiaali USA turul läbi lüüa, sest väiksus pole takistus, kui toode või teenus on nutikas, kirjutab Eesti Ameerika Ühendriikide suursaadik Eerik Marmei.

Läbilöömiseks peab toode või teenus teistest samalaadsetest eristuma, kirjutab ta Äripäevas.

See tähendab, et ka kõige väiksematel ettevõtetel on võimalus edukalt jõuda suure auditooriumini, kuid selle nimel tuleb targalt tegutseda. Nii nagu näiteks tõestas hiljuti Viljandis asuv pakiautomaatide tootja Cleveron AS, mis on tänaseks tarninud maailma suurimale jaekaubamajale Walmart mitmeid pakiautomaate.

Eraldi eduloona võiks välja tuua just viimastel aastatel USAs eduka tegutsemisega silma paistnud Eesti kaitsetööstussektori.  Loe pikemalt Äripäevast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles