Mängutööstus on tõsine tööstusharu

Sony PlayStation 4 ja VR peakomplekt

FOTO: ALEX WONG, SCANPIX

Kui küsisin mõni aeg tagasi maailma ühe tuntuima mobiilimängu Angry Birds brändilooja Peter Vesterbacka käest, kas mängutööstus on ikka tõsine äri, sai intervjueeritav sellise rumala küsimuse peale isegi pahaseks.

Tellijale

«Minu arvates on mänguäri väga, väga tõsine äri,» selgitas Vesterbacka. «Arvan, et mängudel on hiigelsuur mõju kultuurile ja majanduslik mõju on suurem kui filmidel.»

Tõsi ta on. Konsultatsioonifirma PricewaterhouseCoopers andmetel oli videomängutööstuse tulu mullu 75 miljardit dollarit, mis on kaks korda enam, kui oli eelmisel aastal kinopiletite müügist saadud tulu. Kuni 2020. aastani kasvab turg keskmiselt viis protsenti aastas, prognoosib konsultatsioonifirma.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles