Soome reklaamiturg 10-protsendilises tõusutrendis

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Vaade Helsingile
Vaade Helsingile Foto: SCANPIX

Veebruaris kasvas Soome reklaamiturg 10,3 protsenti võrreldes eelmise aasta veebruariga.

Üle pika aja on ajakirjad jõudnud plusspoolele – veebruari kasvunumber on 3,9 protsenti, jaanuari-veebruari kokkuvõttes jäävad ajakirjad reklaamimüügimahult siiski 2,8 protsendiga miinusesse, kirjutab marmai.fi.

Reklaamimüük veebi kasvas 34,5 protsenti ja televisooni 14,3 protsenti. Kui vaadata allpool olevat tabelit meediumite kaupa, on seal reklaamimüügi kogukasvu numbriks isegi 11,4, mis tuleb sellest, et reklaamimahtu mõõtev TNS Gallup on lisanud hiljuti vaadeldavate kanalite hulka raadiojaama Radio Nostalgia ning samuti kohalikke lehti välja andva lehekontserni Suomen Lehtiyhtyma veebimüügi.

Kanalid

Veebruar 2011, muutus protsentides

Jaanuar-Veebruar 2011 kokku, muutus protsentides

Ajakirjad

3,9

-2,8

Ajalehed

5,6

6,6

Tasuta lehed

4,4

4,1

TV

14,3

11,1

Raadio

27,1

28,1

Välireklaam

25,0

22,2

Reklaam kinodes

23,4

-1,1

Veeb

34,5

34,8

Kokku

11,4

10,1

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles