Ühistransport seisab silmitsi põhimõtteliste muutustega (3)

Siiri Liiva
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Seni on suutnud Lux Expressi tegevjuht Hannes Saarpuu (vasakul) ja selle emaettevõtte Mootor Grupp ASi omanik Hugo Osula (paremal) ühistranspordituru trende võrdlemisi hästi ennustada. See peegeldub ka selles, et eelmisel aastal kasvatati bussiga reisijate arvu 20 protsendi võrra.
Seni on suutnud Lux Expressi tegevjuht Hannes Saarpuu (vasakul) ja selle emaettevõtte Mootor Grupp ASi omanik Hugo Osula (paremal) ühistranspordituru trende võrdlemisi hästi ennustada. See peegeldub ka selles, et eelmisel aastal kasvatati bussiga reisijate arvu 20 protsendi võrra. Foto: Jaanus Lensment

Üheksas riigis tegutsev Eesti bussifirma Lux Express ei pea järgmisel viiel kuni kümnel aastal kõige tähtsamaks enam seda, mida teevad konkurendid, vaid püüab sihte seades ennekõike arvestada hoopis bussisõitja soovidega.

Mootor Grupi alla kuuluv Lux Express on kätte võidelnud peaaegu kõik pikemad siseliinid ja nii mõnigi lisandub veel, turule on toodud odavbussifirma Simple Express, SEBE teenindab nii Tartu kui ka alates juulist Pärnu linnaliine.

1995. aastast tegutseva Eesti transpordiettevõtte suurim küsimus on praegu, kuidas leida järgmise kümnendi jooksul lahendus sellele, et reisija eelistab «uksest ukseni» teenust ega taha enam oma aega planeerida bussi väljumise järgi.

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles