Suhkrusõda toidutööstuses

Kadri Hansalu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Erinevat sorti Pepsi New Yorgi poes.
Erinevat sorti Pepsi New Yorgi poes. Foto: BRENDAN MCDERMID/REUTERS

Ajal, mil on moodne kiidelda, kuidas ja kui kaua on võimalik elada toitudesse suhkrut lisamata, on ka toidutööstuse gigandid asunud lõpuks suhkrukogust oma toodetes kiirelt vähendama.

Paljude ekspertide arvates on aga juba liiga hilja ning tervislikumaid alternatiive pakkuvad väiketootjad on saavutanud väga suure edumaa.

Möödunud aastal muutsid rahvusvahelised esmatarbekaupade suurtootjad tervislikumaks 180 000 toodet, mida on 100 000 võrra enam kui eelneval aastal, selgus äsja avaldatud uuringust. Esmatarbekaupade (sh toidu ja hügieenitoodete) tootjaid ja müüjaid ühendava liidu The Consumer Goods Forum uuring näitas, et toidu- ja joogitootjad vähendasid kõige enam soola ja suhkru sisaldust ning lisasid täisteravilju ja vitamiine. Hügieenitoodetes vähendati aga kõige enam parabeenide hulka.

Liidu juht Peter Freedman ütles Bloombergile, et see on suurtootjate reaktsioon konkurentsile.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles