Suhkrusõda toidutööstuses

Erinevat sorti Pepsi New Yorgi poes.

FOTO: BRENDAN MCDERMID/REUTERS

Ajal, mil on moodne kiidelda, kuidas ja kui kaua on võimalik elada toitudesse suhkrut lisamata, on ka toidutööstuse gigandid asunud lõpuks suhkrukogust oma toodetes kiirelt vähendama.

Tellijale

Paljude ekspertide arvates on aga juba liiga hilja ning tervislikumaid alternatiive pakkuvad väiketootjad on saavutanud väga suure edumaa.

Möödunud aastal muutsid rahvusvahelised esmatarbekaupade suurtootjad tervislikumaks 180 000 toodet, mida on 100 000 võrra enam kui eelneval aastal, selgus äsja avaldatud uuringust. Esmatarbekaupade (sh toidu ja hügieenitoodete) tootjaid ja müüjaid ühendava liidu The Consumer Goods Forum uuring näitas, et toidu- ja joogitootjad vähendasid kõige enam soola ja suhkru sisaldust ning lisasid täisteravilju ja vitamiine. Hügieenitoodetes vähendati aga kõige enam parabeenide hulka.

Liidu juht Peter Freedman ütles Bloombergile, et see on suurtootjate reaktsioon konkurentsile.

Tagasi üles