USA lehereklaamiturg veerandsajandi madalpunktis

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lehekiosk Chicagos, USAs
Lehekiosk Chicagos, USAs Foto: SCANPIX

Eelmisel aastal osteti reklaampinda USAs ajalehtedesse ja nende veebiväljaannetesse 25,8 miljardi dollari eest, mis on viimase 25 aasta väikseim summa.

Samas kasvasid ajalehtede veebireklaamidest saadavad tulud mullu 10,9 protsenti, kui 2009. aastal langesid need 11 protsenti, vahendab ERR Uudised Guardiani.

Ajalehtede teenitud reklaamitulust moodustas 12 protsenti ajalehtede veebiväljaannetes teenitud reklaamiraha. Veebireklaamid ei kasva siiski piisavalt kiiresti, et kompenseerida viimasel viiel aastal iga-aastaselt ajalehtede vahenenud tulusid reklaamimüügilt.

Kuigi majandus jälle kasvab, otsivad reklaamijad tasuta või printreklaamiga võrreldes odavamaid reklaamivõimalusi internetis, kuid paljud väljaandjad hoiavad oma lootusi reklaamitulude suhtes üleval, tehes üha rohkem uudiseid kättesaadavaks mobiiltelefonide ja tahvelarvutite kaudu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles