Neeme Korv: turundus ja eetika, A. Le Coqi näitel

Neeme Korv
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Neeme Korv
Neeme Korv Foto: Peeter Langovits

Ajakirjandusel ei ole enam mahti (ega sageli ilmselt ka võimalust) vaikimise kaudu oma valikutest märku anda ning loomulikult kasutatakse seda armutult ära, kirjutab Postimehe arvamustoimetuse juhataja Neeme Korv tänases kommentaaris, kus ta heidab pilgu Tartu õlletehase eilsele meediaavaldusele.

Tartu õlletehase juhi Tarmo Noobi hinnang uuele tootele, nn autojuhtide õllele, mis eile portaalist portaali levis, on küllap pesuehtne turundustrikk.

Mis sobiks kampaaniaks paremini kui arutelu selle üle, kui kange õlu kui kiiresti kupli kumisema paneb ja kas ikka tohib pärast lahja õlle tarvitamist rooli taha istuda?

Algul veeb «probleemiga» kihama, siis meelelahutuslikud telemagasinid... Nii see käib.

Tegelikult oleks võinud selle õli tulle valava repliigikese kirjutamata jätta. Ent kui ajakirjandus juba niikuinii teema üles võttis, oleks vahest paslik siiski meelde tuletada ka Eesti Õlletootjate Liidu eetikakoodeksit, mille järgi ei tohiks reklaamis õlle ega muude lahjade alkohoolsete jookide tarvitamist seostada mootorsõiduki juhtimisega.

Kui nimetatud koodeksit pole just prügikasti visatud, peaks see laienema ka uusi tooteid tutvustavate ettevõtete juhtide väljaütlemistele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles