Jennifer Lopez sai hispaania moebrändi Tous reklaamnäoks

Jennifer Lopez

FOTO: SCANPIX

Lopez, kes on praegu ametis USAs jooksva sarja «American Idol» kohtunikuna, keskendub Tousi kõrvaltegevusala – ehted – reklaamimisele peatselt ilmuvates kampaaniates.

Moefirma looja Salvador Tour leiab, et Lopez on ettevõtele suurepärane «illustratsioon», kirjutab Contactmusic.

«Jennifer pole ainult hämmastavalt kaunis naine, vaid ka andekas näitleja, muusik ja tantsija, kes jagab meiega oma tugevaid pereväärtusi, mis on oluline perefirmadele nagu meie. Ta on ehtne ja lõpmatult karismaatiline, suurepärane illustratsioon meie brändile,» ütles Salvador Tous.

Lopez on tuntud oma kiindumuse poolest «bling-bling» rõivastusstiili suhtes, ka armastab ta ehteid. «Kõik tüdrukud armastavad teemante,» olevat ta uue tööga seoses naljatanud.

Eelmine Tousi reklaamnägu oli hiljuti Eestiski käinud laulja Kylie Minogue.

Koroonaviiruse leviku ülevaade Eestis ja maailmas.
Vaata statistikat
Tagasi üles