Kampaaniakool: rebrändimise 10 soovitust

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ettevõtte juhtimisel pea silmas kommunikatsiooni liikumist ja turustuskanaleid
Ettevõtte juhtimisel pea silmas kommunikatsiooni liikumist ja turustuskanaleid Foto: SCANPIX

Tänapäevases majanduskliimas on väga tähtis kiire kohanemisvõime. Kui teie firma tegutseb täna samamoodi nagu kümme aastat tagasi, on ta lootusetult aegunud. Maailm areneb ja muutub ning sama peab tegema ka jätkusuutlik ettevõte.

Kuidas astuda esialgu ebamugavatana tunduvaid samme, mis tugevdavad siiski ettevõtte konkurentsivõimet, kirjutab reklaamiagentuur Ecwador oma koduleheküljel.

Teeme siinkohal soovitustest kokkuvõtte.

Tunne oma firmat ja selle eesmärki, samuti turuolukorda ja ole valmis tegutsema mobiilselt.

Enne rebrändimise algust määratle selgelt, mis on probleem, mida rebrändimine peaks lahendama. Informatsiooni, kust leida vastuseid probleemidele, saab laia ringi inimeste käest, sealhulgas kliendid, firma oma töötajad, valdkonna eksperdid.

Ülevaade turuolukorrast olgu mitmeplaaniline, tutvuda tuleks ka vaatega, kuidas tundub turg, kus tegutsetakse, väljastpoolt ja kõrvaltvaadates. Nii võib leida turult vabu nišše ja liitlasi.

Hea on selgeks teha, millised kliendid peaksid turunduskommunikatsioonist kõnetatud saama ja kus on uued võimalikud turustamiskanalid.

Need on vaid osa pidepunktidest, mida pakub ülalviidatud materjal rebrändimise kohta.

Lisaks siia veel ühe mõtte, mille esitas äsjasel turunduskonverentsil Password esinenud Kristy Villemson-Joergensen (Mattel Toysi Põhjamaade piirkonna juht).

Nimelt, ei piisa sellest, kui bränd on muutuste tekkides suhteliselt heas seisus, omades ressurssi, et vastata muutunud nõudmistele turul. Mõtlema peaks sellele, kuidas kasutada muutuste nii-öelda tõusulainet, olles nende driver ehk suunaja.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles