Rimi poekett tutvustas täna ametlikult oma kliendikaarti, mille omanik saab Rimi rahakonto ning võimaluse kasutada veebikeskkonna hüvesid.
Rimi võttis kasutusele kliendikaardi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Poeketi tegevjuht Christer Östholm selgitas, et uue kaardiga koguneb igalt ostusummalt protsent inimese personaalsele Rimi kontole. Sinna kogunenud summasid saab edaspidi kasutada kaupluses maksmisel.
Kliendikaardi juurde on liidetud ka mitmed veebiteenused. Näiteks saab kaardiomanik jälgida internetis oma ostuajalugu.
Koos kliendikaardi tutvustamisega teatas poekett ka ööpäevaringse klienditeeninduse avamisest. Klienditeeninduse töötajad vastavad inimeste küsimustele telefonil 605 6333.