Rõivakontsern Apranga suurendas mullu veidi kasumit

Rõivakontsern Apranga müüb Baltikumis edasi Zara tooteid.

FOTO: Margus Ansu / Postimees

Rõivakontserni Apranga puhaskasum kasvas mullu 6,8 protsenti 11,1 miljoni euroni. Neljandas kvartalis kasum aga vähenes 9 protsenti 3,2 miljonile eurole.

Ettevõtte möödunud aasta müük oli 214,2 miljonit eurot, mis on 2015. aastaga võrreldes 7,7-protsendiline kasv, teatas Apranga börsile.

Kontserni töötajate arv kasvas aastaga 201 võrra ehk 10,5 protsenti 2112 inimeseni, seejuures neljandas kvartalis 92 inimese ehk 4,6 protsendi võrra.

Apranga gruppi kuulub Balti riikides 183 kauplust. Möödunud aastal avati 17 uut poodi, renoveeriti neli ning suleti kolm kauplust.

Apranga esindab Eestis lisaks omatoodangule kaubamärke nagu Zara, Emporio Armani, Burberry, Hugo Boss, Aldo, Armani Jeans, Bershka, Karen Millen, Mango, Marella, Massimo Dutti, Nude, Promod, Pull&Bear ja Stradivarius.

Apranga on Leedu päritolu Balti turul tegutsev firma, mille aktsiad on noteeritud Nasdaq Vilniuse börsil.

Tagasi üles