Aasta Turundusteo tegi Leibur

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Turunduskonverentsil Password 2011 kuulutati möödunud aasta tähtsaimaks turundusteoks Leiburi uudistoote Saib turuletoomine.

Turundusteo finaali jõudsid ka Cherry.ee turuletoomine, Premia koonusjäätise «Eriti Rammus» turuletoomine, Saku Rocki kampaania «Tabula Raza» ja SEB uue internetipanga lansseerimine. Žürii valis finalistid ja võitja välja 32 konkursile esitatud töö hulgast.

Aasta meediaagentuuriks sai Mediacom ja aasta turundustiim töötab EMTs.

Aasta Meediategu 2010 Grand Prix võitis meediaagentuur Mediapool Vizeum SEB uue internetipanga lansseerimise eest.

Suhtekorralduse auhind 2010 konkursi võitsid Eesti üleminek digilevile, Euroopa Filmiauhinnad Tallinnas ning Estraveli kommunikatsioonitegevus tuhakriisi ajal.

Vaata võitjate pilte galeriist.

Konverentsist ja seal kõlanud ettekannetest lähemalt saab lugeda ürituse korraldaja, turundusportaal Best Marketingi kodulehelt ja blogist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles