Käibest suurema kahjumiga Snapchat läheb börsile

FOTO: graafika: Silver Alt

Eelmisel nädalal avalikustati lõpuks uudis, millele väljaanne Wall Street Journal viitas oma allikatele toetudes esimest korda juba mullu sügisel – populaarse sõnumiteenuse Snapchat emafirma Snap on sisse andnud börsilemineku avalduse.

Tellijale Tellijale

Snapchat sai alguse 2011. aastal Stanfordi ülikooli disainikursuse klassiprojektist, mille käigus lõid kolm tudengit esialgu Picaboo nime kandnud isekustuvate fotode jagamisrakenduse. Aastate jooksul on see kasvanud üheks olulisemaks uue põlvkonna sotsiaalmeediakanaliks, kus kasutajatel on võimalik pidada grupivestlusi, kasutada kõikvõimalikke meelelahutuslikke filtreid ning koostada oma foto- ja videolugusid.

Snapchati vaid 26-aastasel tegevjuhil ja kaasasutajal Evan Spiegelil seisab lähinädalatel ees üsna keeruline ülesanne – veenda tulevasi investoreid, et ettevõte on tõepoolest väärt 20–25 miljardit dollarit, nagu ta ise ning praeguseks ettevõttesse Crunchbase’i andmetel kokku 2,6 miljardit dollarit paigutanud riskikapitalifirmad seda usuvad.

Tagasi üles
Back