SEB: Coop Pank peab arvestama konkurentsiga klientide pärast

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Allan Parik
Allan Parik Foto: Elmo Riig

SEB Panga teatel peab loodav Coop Pank arvestama tugevama konkurentsiga klientide pärast, sest SEB plaanib lähiajal välja tulla mitme sarnase uuendusega.

«Soovin uutele omanikele edu ja luban, et konkurents klientide pärast suureneb, sest SEB on sellel aastal välja tulemas mitme uuendusega, mis laiendavad meie haaret ja teenuse kättesaadavust veelgi,» ütles SEB Panga juhatuse esimees Allan Parik BNS-ile.

Esmaspäeval teatas Inbank AS, et ostab 25 protsenti ja Coop Eesti 59,7 protsenti Eesti Krediidipank AS-i aktsiatest, Krediidipank tegutseb oma nime all veel 2017. aasta sügiseni, mil panga nimeks saab Coop Pank.

Aktsiate ostu eesmärgiks on luua Eestis tegutsevatest pankadest selgelt eristuva strateegiaga pank koos Coop Eestiga. Uue panga nimeks saab Coop Pank, tetas Inbank börsile.

Coop Panga tegevjuhi Margus Rinki sõnul ei konkureeri uus pank suurte universaalpankadega, vaid keskendub maapiirkondade eraklientidele, kes juba täna on Coopi kliendid.

«Eesti pangandusturg jaguneb täna 4-5 suure tegija vahel, kelle on suht sarnane strateegia,» sõnas ta pressikonverentsil.

«Hullumeelne oleks minna nendega konkureerima ja teha sinna kuues samasugune pank juurde,» lisas Rink.

«Me teeme panga, millel saab olla eristuv strateegia,» sõnas Rink. Coopil on 600 000 klienti oma süsteemis, sealt saab uue panga strateegia Rinki sõnul alguse.

Coopi kassavõrk hakkab tööle suurima sularahavõrguna, kust kliendid hakkavad Rinki sõnul saama sularaha. «Kui siiani on Eesti turul olnud pangad ja on kaubandus, siis me integreerima võimalikult paljudes kohtades panganduse ja kaubanduse,» ütles ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles