Zimmermann: Tartu–Riia kiirrongi võiks kohe käima panna (27)

Andres Reimer
, majandusajakirjanik
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viimased neli aastat Rail Balticu ühisettevõttes planeerimise ja projekteerimise osakonna juhina töötanud Kaido Zimmermann on olnud ka Läti raudtee tehniline direktor.
Viimased neli aastat Rail Balticu ühisettevõttes planeerimise ja projekteerimise osakonna juhina töötanud Kaido Zimmermann on olnud ka Läti raudtee tehniline direktor. Foto: Tairo Lutter

Läti Raudtee peainseneri kohalt Rail Balticu konsultandiks asunud Kaido Zimmermann selgitab, miks peab kiire euroopalik raudtee kulgema Pärnu kaudu, aga Tartu mängu toomine teeks kõik ainult halvemaks.

- 101 kultuuritegelast, rohelised ja EKRE seadsid kahtluse alla, et Rail Baltic rajatakse Eesti lääneküljele ega kasutata olemasolevat idapoolset raudteed. Kas uut raudteed oleks võimalik viia läbi Tartu?

Euroopa Liit tahab, et nende rahastataval raudteel ületataks piire probleemideta. Seega toetavad nad üksnes Euroopa laiusega raudteed, mille ehitamine Tallinnast läbi Tapa ja Tartu Valgani on tehniliselt väga keeruline ja kallis.

Kommentaarid (27)
Copy
Tagasi üles