Advokaadibüroo võttis riigi kaubandusesindaja üle

  • Kõik Eestis harjumuspärased arvud tuleb Hiinas korrutada tuhandega.
  • Hiinlaste maailmapilt sisaldab ennekõike Aasiat, kõik muu tuleb selle järel.
  • Euroopa tugevad kaubamärgid otsivad majanduskasvu just Hiinast.

Postimees, Tallinn, 05.12.2016 Endine EASi esindaja Hiinas, Priit Martinson. FOTO: MIHKEL MARIPUU/POSTIMEES

FOTO: MIHKEL MARIPUU/PM/SCANPIX BALTICS

Eksportijate meelehärmiks oktoobris ootamatult Shanghaist koju kutsutud kaubandusesindaja Priit Martinson nõustab alates sellest nädalast Hiinas rahvusvahelise konsultatsiooni- ja audiitorfirma PricewaterhouseCoopersi (PwC) Kesk- ja Ida-Euroopa kliente.

Tellijale

Kuidas on Eestit üldse võimalik hiinlastele tutvustada?

Patrioodina tahaksin mõelda, et meie riigist ja infotehnoloogiasaavutustest teatakse Hiinas palju, kuid enamasti ei jõua meie kuulsus sellel suurel maal meist ette.

Tagasi üles