Talendijaht L’Orealis: noored ei viitsi töövestlusele tulla

L'Oreal Paris ilustuudio Kaubamaja Ilumaailmas

FOTO: Maksim Toome

Noori värvates juhtub tihtipeale, et inimesed kaovad ära. «Pool inimestest ei tule kohale, ükskõik, mis positsioonile me neid ka ei otsi,» tõdes L’Oreali Baltimaade müügijuht Risto Jürgens.

Tellijale

Tavaliselt kestab tööle võtmine L’Orealis paar kuud, mille jooksul tehakse viis-kuus intervjuud, sest ettevõte tahab inimese sobivuses kindel olla. Et protsessi lihtsamaks teha, püütakse tulevikus hakkama saada kahe-kolme vestlusega. «Oleme proovinud teinekord mitu vestlust ühele päevale järjest panna, kuna inimene on juba niikuinii majas olemas,» täpsustas Jürgens.

Ühtlasi lisas ta, et need noored, kes ei ole pärit kõige tugevama majandusliku taustaga peredest, teevad üldiselt tunduvalt paremini tööd. Y-põlvkond tahab teadupärast, et töö oleks põnev ja saaks teha olulisi asju ning palk on sealjuures teisejärguline. Nii peavad ka suured ettevõtted ennast töötajate soovide järgi ümber kujundama, mis ei ole aga alati lihtne.

Tagasi üles