Kriss Soonik-Käärmann pesuettevõttest: mõtlen kohvrite kokkupakkimisest iga päev

Marge Aliaga
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kriss Soonik.
Pesudisainer Kaubamaja pop-up poe avamisel
Kriss Soonik. Pesudisainer Kaubamaja pop-up poe avamisel Foto: Egert Kamenik

Eesti kuulsaim pesudisainer Kriss Soonik-Käärmann tunnistas, et oma ettevõtte pidamine on raske töö, mistõttu mõtleb ta selle kokkupakkimisest tihti.

«Ettevõtja elu ongi selline, et ühel hetkel on kõik hästi tore ja siis teine hetk see koliseb alla ja mõtled, et miks ma endale selle tee valisin,» kirjeldas Soonik-Käärmann, vahendab ERR.

Täna mäletab Kriss hästi oma esimest kollektsiooni, mis oli roosa, roheline, mustrite ja tülliga. «Ma olin tol ajal kindlalt julgem,» kirjeldas ettevõtja.

Isiklik suurim saavutus on tema jaoks Jaapani turg, kuhu on raske keelt oskamata jalga ukse vahele saada.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles