Elion: massiliselt me kliente hoiatama ei hakka

Raigo Neudorf
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Elioni infoturbejuhi Toomas Bergmanni kinnitusel ei tähenda ettevõtte poolt käivitatav internetiohtude ennetusprojekt seda, et sidefirma kliente massiliselt hoiatama ja internetiühenduseta jätma hakkaks.


«Tegemist ei ole massilise informeerimise ja hoiatamisega. Eristame pistelisest võrguliikluse infost massilised pöördumised pahade veebisaitide poole ja tegeleme ainult nende klientide hoiatamisega,» selgitas Bergmann.

Ta lisas, et Elioni statistika kohaselt puudutab ennetav ja hoiatav arvutikaitse umbes 0,1-0,2  protsenti ettevõtte klientidest.

See, kas Elioni poolt vastava hoiatuse saanud klient võtab ettevõtte soovitusi ja nõuandeid kuulda, on aga ikkagi kliendi otsustada.

«Internetiühendus taastub kohe, kui klient on kinnitanud, et on ohtudest teadlik,» kinnitas Bergmann.

Ta lisas, et ennetava arvutikaitse abil loodab ettevõtte eeskätt tõsta oma klientide teadlikkust netiohtudest.

«Samuti on oluline, et Elioni maine rahvusvahelise internetipakkujate seas oleks positiivne kui turvalise võrgu omaja ja teenuste pakkuja.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles