Eesti Energia nõukogu liige: ettevõte peab suhtumist klientidesse muutma

Sirje Niitra
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Perekond Valner peab tulutut võitlust energiamonopoliga.
Perekond Valner peab tulutut võitlust energiamonopoliga. Foto: Priit Simson

«Eesti ettevötete lipulaev peab olema ka teeninduses ja suhtumises eeskujuks, mitte vaid finantsnäitajates. Selline suhtumine oma klientidesse ja Eesti rahvasse ei ole
vastuvõetav,» kommenteeris Postimehe tänast artiklit Eesti Energia nõukogu liige Kalle Palling.
 


Ta lisas, et soovib saada selgitusi Eesti Energia juhtidelt ning vajadusel ka ettepanekuid nõukogu liikmetele, mida tuleb muuta, et sellised asjad ei korduks.

Eesti Energia jaotusvõrk on vana ja vajab Pallingu sõnul kiirelt investeeringuid. «Peamiseks probleemiks on meile päranduseks jäetud, tänaseks amortiseerunud elektrivõrk. Sellegipoolest ei õigusta see klientide halba kohtlemist, ülbust ja aeglast tegutsemist probleemi lahendamisel,» lausus ta.

Eesti Energia ülesanne number üks on nõukogu liikme sõnul tagada kvaliteetne energiavarustus Eestis ja just see peab olema prioriteet, mitte vaid kõlavate nimedega projektid mujal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles