Eesti uus õhulaev

Gert D. Hankewitz
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
CRJ900
CRJ900 Foto: Priit Simson

Sõnadega pole võimalik edasi anda seda õhinat, rõõmu ja uudishimu, mida tundsid Estonian Airi reisisaatjad uue, veel ametliku nimeta CRJ900 lennuki esimesel lennul Kanadast, Bombardier’ tehasest Tallinnasse.


Pole võimalik sõnastada tunnet, mis valdas ettevõtte juhti, kes pärast paberihunnikutele allakirjutamist väsinult lennukiistmele prantsatas.

Viisteist aastat on möödas sellest ajast, mil Estonian Airi esimene Boeing 737-500 Tallinna lennuväljal maandus.Rohkem kui kaks aastat on aga mööda lennanud ajast, mil tärkas lootus saada esmaspäeval lõpuks ometi kohale jõudnud Bombardier. Kusjuures lennuki saamist või mittesaamist saatis rida kahtlusi.

Mida tähendab see kõik enamikule eestlastest? Ettevõtte võimalik kasumisse jõudmine jääb paljudele kaugeks teemaks. Piletihinnad tõenäoliselt eriti ei muutu. Jääbki vast üle vaid uhkustunne.
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles