Kompromissitu unistus

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Raul Sarapi sõnul on auto kandmik kordades jäigem kui ühelgi tema loodud vormelil. Esimest esivedrustuse kinnitust tonniga koormates nõtkus kandmik läbi vaid 0,6 mm, mis võis osaliselt olla tingitud ka põrandakattest.
Raul Sarapi sõnul on auto kandmik kordades jäigem kui ühelgi tema loodud vormelil. Esimest esivedrustuse kinnitust tonniga koormates nõtkus kandmik läbi vaid 0,6 mm, mis võis osaliselt olla tingitud ka põrandakattest. Foto: JUSS SASKA

Süsi on imeline materjal. Ühel kujul võimaldab see kritseldada visandi uuest sportautost ja teisel kujul saab sellest sama kritselduse selgroog. Ehk siis Eestis ehitatava superauto kandmik.

Me elame põneval ajal, kui superautosid tekib nagu seeni pärast vihma. Loo koostamise ajal lasti rivitult esimesed pildid Aston Martini ja Red Bulli F1-võistkonna ühisprojektist AM-RB 001, mille üheks konstruktoriks on geniaalne F1-aerodünaamik Adrian Newey. Maailm on midagi seesugust näinud ka varem – siis, kui andeka F1-konstruktori Gordon Murray sulest pärinevast superautost McLaren F1 sai pikaks ajaks planeedi kiireim seeriasõiduk, mille tehniline ülesehitus oli omaette vapustus kõigile konkurentidele.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles