Kompromissitu unistus

Raul Sarapi sõnul on auto kandmik kordades jäigem kui ühelgi tema loodud vormelil. Esimest esivedrustuse kinnitust tonniga koormates nõtkus kandmik läbi vaid 0,6 mm, mis võis osaliselt olla tingitud ka põrandakattest.

FOTO: JUSS SASKA

Süsi on imeline materjal. Ühel kujul võimaldab see kritseldada visandi uuest sportautost ja teisel kujul saab sellest sama kritselduse selgroog. Ehk siis Eestis ehitatava superauto kandmik.

Tellijale Tellijale

Me elame põneval ajal, kui superautosid tekib nagu seeni pärast vihma. Loo koostamise ajal lasti rivitult esimesed pildid Aston Martini ja Red Bulli F1-võistkonna ühisprojektist AM-RB 001, mille üheks konstruktoriks on geniaalne F1-aerodünaamik Adrian Newey. Maailm on midagi seesugust näinud ka varem – siis, kui andeka F1-konstruktori Gordon Murray sulest pärinevast superautost McLaren F1 sai pikaks ajaks planeedi kiireim seeriasõiduk, mille tehniline ülesehitus oli omaette vapustus kõigile konkurentidele.

Tagasi üles