Tasub teada: kui asjad ununevad Taxifysse või Uberisse

Maria Joost
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rahakott. Foto on illustratiivne.
Rahakott. Foto on illustratiivne. Foto: Tairo Lutter

Iga päev unustab keegi midagi ikkagi taksosse. Kui esimese hooga ei tule meelde kõiki asju taksost lahkudes kontrollida, siis võib alles hiljem avastada, et midagi on puudu.

Taxify arendusjuhi Martin Villigi sõnul on kliendil kaks võimalust mida teha, olenevalt sellest, kas ununes mobiiltelefon või midagi muud. «Kui taksosse ununes rahakott või mõni muu asi, siis Taxify rakenduse menüüst näeb viimaseid sõite ja saab otse taksojuhile helistada veel 24 tunni jooksul peale sõidu lõppemist,» kommenteeris Villig.

Ta lisas, et kui autosse jäi mobiiltelefon, siis tuleks kirjutada Taxify klienditoele (info@taxify.eu) ja lisada telefoninumber, millelt Taxify tellimus tehti ning orienteeruv sõidu aeg ja võimalusel muud detailid, näiteks auto mark. «Seejärel leiame üles tellimuse ja võtame ühendust taksojuhiga või edastame juhi kontaktid kliendile, kes saavad siis kaotatud asja kättesaamises kokku leppida,» põhjendas ta.

Villigi sõnul inimesed ikka unustavad ja valdava osa juhtumitest suudavad nad ka ära lahendada. «Taxify aitas 2015. aastal klientidel tagastada 574 autosse unustatud eset, peamiselt olid need mobiiltelefonid, rahakotid ja võtmed. Lisaks unustati autosse ka kassipoeg, elektrikitarr ja suur tort,» sõnas Villig.

Uber Eesti tegevjuhi Enn Metsari sõnul on nad rakenduse arendamisel arvestanud, et mõnikord unustatakse midagi autosse. «Et unustatud asjad kätte saada, peab valima rakendusest menüü, seejärel reiside ajalugu ja vajutama «kas vajad abi?» nupule. Kadunud asjad on esimesi valikuid. Rakenduse kaudu saab ühendust võtta autojuhiga või kirjutada meie kasutajatoele,» kommenteeris Metsar. Ta lisas, et kui ära kaob hoopis telefon, mistõttu ei saa rakendust kasutada, siis võib alati kirjutada support.tallinn@uber.com. «Me aitame hea meelega ning oleme ka saatnud kadunud esemeid välismaale, kui reisija on teel lennujaama unustanud midagi autosse,» sõnas Metsar.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles