Inimesi häirib töötukassa aeglus

Laura Raus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Töötukassa edendab järgmisel aastal tööturuteenuseid 422 miljoni eest.
Töötukassa edendab järgmisel aastal tööturuteenuseid 422 miljoni eest. Foto: Liis Treimann

Faktum & Ariko uuringust selgus, et keskmine rahulolu töötukassa klienditeenindusega oli mullu 78 palli sajast. Enim teeb kliente rahulolematuks töötukassa aeglus.


«Võib öelda, et koolipoisi skaalal annavad töötukassa teenuste kasutajad klienditeenindusele hetkel hindeks 4,» ütles Faktum & Ariko projektijuht Kadri Suits töötukassa teatel.

Tööandjad ootavad töötukassale ennekõike suuremat paindlikkust, personaalseid lahendusi, kiiremat reageerimist ning e-teenuste arendamist. Töötud ootavad töötukassalt suuremat abi töö leidmisel ja kiiremat asjaajamist.

Spontaanse positiivse assotsiatsioonina töötukassa kohta tõid nii tööandjad kui ka tööotsijad välja üldise meeldiva suhtumise ja kogemuse.

Uuringu käigus küsitles Faktum & Ariko eelmise aasta lõpus 1038 tööandjat ning 2927 tööotsijat.

Kuna eelmine aasta oli töötukassa esimene terviklik tegevusaasta pärast tööturuameti ülesannete ülevõtmist, oli ka uuring esmakordne.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles