Uudne äriidee: jaapanlased saadavad oma nukud turismireisile

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pildil jaapani lelutootja Tomy uus nukk «Ningen-gakki», mis teeb trummipõrina helinat, kui kaks inimest puudutavad üksteist. Foto tänavuselt mänguasjade messilt
Pildil jaapani lelutootja Tomy uus nukk «Ningen-gakki», mis teeb trummipõrina helinat, kui kaks inimest puudutavad üksteist. Foto tänavuselt mänguasjade messilt Foto: SCANPIX

Kas järgneva uudise peale nutta või naerda, mõelgu hea lugeja ise. Jaapanlased maksavad nimelt 70 € kuuepäevase reisi eest, kuhu nad ise ei lähe.

Nad saadavad sinna oma nukud, näiteks kaisukarud ja muud graanulitega täidetud nukud, kirjutab Austrian Times.

Täpsemini, jaapanlased, kes pole küllalt jõukad Euroopasse reismiseks, rahuldavad oma fotografeerimiskirge, ostes reisifirmalt fotosid, kus on peal nende nukk vaatamisväärsuse taustal.

Säärase «reisi» korraldav firma annab kliendile 10 trükitud fotot omaniku nukust mõne Euroopa linna vaatamisväärsuse taustal pluss veel mõned kaadrid CDl.

Eriti popp selles äris on Barcelona linn, sest seal on ideaalne keskkond pildistamiseks – rannad, mäed ja monumendid.

Barcelonas baseeruva ettevõtte Barcelona Toy Travel töötaja sõnul on lisaks jaapanlastele huvitatud säärasest teenusest ka hiinlased.

Jaapanlaste nukud on käinud turismireisil ka Moskvas, Prahas ja Berliinis.

Arvestades jaapani kultuurile omast animistlikku ehk hingestavat suhtumist ümbritsevasse, poleks põhjust imestada, kui sellist teenust kasutavate inimeste arvates peegeldab elutu nukk mingit nende enda isiksuse aspekti.

Ja see-tõttu on säärane reis ja nii hangitud fotod peaaegu nagu päris reisikogemus.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles