Kui nimi müüb: Heidi Klumi parfüüm arendusjärgus

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Heidi Klum
Heidi Klum Foto: SCANPIX

Koostöös maailma suurima lõhnade tootja Coty Inc.-ga valmistub saksa päritolu supermodell Heidi Klum müügile saatma parfüümi nimega «Shine» (i. k sära).

«Olen elevil oma uue parfüümi loomisest koostöös Coty`ga. Tegeleda pikka aega lõhna omapära leidmisega ja näha, kuidas see omandab selgemaid piirjooni... see on nii põnev. Ma arvasin, et mu nina ei taastu kunagi niivõrd erinevate lõhnakombinatsioonide nuusutamisest, aga see on olnud seda vaeva väärt,» vahendab thaindian.com Heidit.

Lõhn on mõeldud naistele ja see oodatakse müügile jõudvat USAs ja Kanadas eeloleval sügisel. Samal ajal on plaanis toode turule saata ka mõnes Lõuna-Ameerika riigis.

Lõhnatootja Coty Inc. omalt poolt usub, et koostöö Heidi Klumiga on firmale suurepärane turundustrateegia. Lõhnatootja lisas, et Klum pole vaid supermodell ja kuulsus, vaid ka nutikas ärinaine. Coty Inc. loodab, et Klumi mitmekülgne olemus toob uuele parfüümile head müügiedu.

Meeldetuletuseks: Klum on abielus poplaulja Sealiga ja kuni eelmise aastani oli hinnatud pesubrändi Victoria`s Secret üks juhtivaid modelle.

Coty Inc on turule toonud parfüüme koostöös teistegi kuulsustega, nagu näiteks lauljad Céline Dion, Beyoncé, Shania Twain, Jennifer Lopez, Tim McGraw (ameerika kantrilaulja), Faith Hill (ameerika naiskantrilaulja), samuti jalgpallur Peter Čech.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles