Novembri parima veebireklaami tegi Danske Capital

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaader flash-reklaamist
Kaader flash-reklaamist Foto: Danske Capital

E24 jätkab head tava tuua esile meisterlikult teostatud reklaamid koos asjatundjate kommentaaridega.

Mulluse novembri reklaamimagasinist valis Postimehe veebireklaamide žürii parimaks Danske Capitali flash-reklaami, kus on näha liikuvaid tange, küsimärki ja sinist ning punast juhet. Kui tangid napsavad läbi punase juhtme, ilmub ekraanile kiri: «Danske Capital otsib oma meeskonda andekat ja motiveeritud riskijuhti» (vaata kaadreid reklaamist fotoaknas).

Järgnevalt žürii liikme Olav Osolini kommentaar.

«Töökuukuulutused on igavad. Hakatuseks tiba firma enda kiidujuttu, siis kiretud read kandideerimise tingimuste kohta ja lõppu logo. Mõnikord lisatakse ka fotostokist «pehmeid väärtusi» kandva töötaja naeratav nägu.

Danske Capitali töökuulutus on õnneks teisest ooperist. Nutikas viide krimifilmidest tuttavale riskisituatsioonile köidab tähelepanu ja sobib riskijuhi tööd hästi iseloomustama. Teksti on minimaalselt ja vajalik lisainfo on kliki kaugusel.

Lisapunkt tellijale, kes pole hakanud kartma, mida küll võidakse Sampo Pangast arvama hakata, kui nende riskijuhid MacGyveri moodi katse-eksituse meetodil otsustavad. Postimehe žürii hinnang kinnitab, et arvatakse väga hästi.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles