Kurikuulus Napster naaseb USA muusikaturule

PM Majandus
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Napsteri asutaja Sean Parker.
Napsteri asutaja Sean Parker. Foto: SCANPIX

Muusikastriimimisettevõte Rhapsody teatas, et nimetab oma teenuse ümber Napsteriks, kirjutab PC Magazine.

Tegu on osaga ettevõtte üldisest ümberstruktureerimisplaanist.

Napster oli eelmise sajandi lõpus loodud P2P põhine veebikeskkond, mis pakkus tasuta muusika allalaadimisteenust. Vaevalt kaks aastat pärast selle lansseerimist tuli teenus aga arvukate autoriõiguste rikkumiste süüdistuste tõttu sulgeda.

Rhapsody ostis brändi üles 2011. aastal, et tugevdada oma positsiooni internetipõhiste muusikateenuste turul. Kui mujal maailmas nimetati striimimisteenus ümber Napsteriks, siis USAs kasutati siiani Rhapsody nime.

Ettevõtte sõnul ei tohiks nimemuutus USA klientidele mingeid ebamugavusi kaasa tuua ehk nad saavad teenust samamoodi edasi tarbida.

Kuigi 2001. aastal asutatud Rhapsody on üks vanimaid siiani tegutsevaid muusikateenuseid, pole see suutnud ülemaailmsel striimimisturul suuri laineid lüüa. Eelmise aasta lõpus oli sel 3,5 miljonit maksvat klienti. Võrdluseks - turuliidri Spotify sama näitaja on kümme korda suurem.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles