Testlio juht: ettevõtjad peaksid lahendama tõelisi probleeme

Kalev Aasmäe
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Testlio asutaja Kristel Viidiku sõnul on igast ebaõnnestumisest õppida midagi, mis aitab edasi minna.
Testlio asutaja Kristel Viidiku sõnul on igast ebaõnnestumisest õppida midagi, mis aitab edasi minna. Foto: Liis Treimann

Leppimatus tarkvaratestimise töökorralduse kitsaskohtadega ajendas Kristel Viidikut rajama idufirmat, millest praeguseks on saanud rahvusvahelise haardega ettevõte.

Veel neli aastat tagasi töötas Eestis IT-kolledži süsteemiarendajana lõpetanud Viidik Londonis tarkvaratestijana. Kuigi tarkvarast vigu otsida ja tagasisidet anda tundus talle põnev, avastas ta ruttu, et testijate töö on üles ehitatud ebaloogiliselt.

Kuna palka maksti testijatele leitud vigade arvu järgi, oli igaüks ainult enda eest väljas, samas kui meeskonnatööna oleks saanud kõik vead parandada kiiremini ja sujuvamalt.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles