Eesti brändiuuendust hakkab juhtima Piret Reinson (2)

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Piret Reinson
Piret Reinson Foto: Erakogu

1. juunil alustab Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) turundusjuhina Piret Reinson, kelle üheks tööülesandeks on Eesti uue brändi arenduse lõpuleviimine, vahendab BNS.

«Pireti liitumiseks EASiga tegime paar kuud tõsiselt tööd ja mul on hea meel, et ta vastas positiivselt,» lausus EASi juhatuse esimees Hanno Tomberg pressiteates. «Talle meeldis väljakutse viia lõpuni Eesti kuvandi arendusprotsess koos kõigi värskete ideedega, mida on meile tänaseks välja pakutud. Lisaks on võimalik paremini liita ka organisatsiooni erinevad turundustegevused.»

Viimased 16 aastat turundus- ja kommunikatsioonijuhina erinevates ettevõtetes töötanud ning alates 2010. aastast Nordea panga turundusvaldkonda juhtinud Reinson hakkab lisaks EASi turundusele koordineerima ka Eesti kuvandi arendamisega seotud tegevusi. Reinsoni sõnul saab see olema tunduvalt laiapõhjalisem, kui ainult märgisüsteemi loomine. Varasemalt eraldiseisvalt ainult Eesti kuvandiga tegelenud meeskond lõpetab praegusel kujul oma tegevuse.

«Kindlasti tahan rõhutada seda, et EASi kõikide üksuste koordineeritud töö tulemusena saame olla edukad Eesti konkurentsivõime kasvatamises. Märgisüsteem moodustab sellest väga väikese osa ning on vajalik eelkõige selleks, et kõik meie erinevad tegevused silma paistaksid ning oleksid äratuntavalt eestilikud,» lausus Reinson.

Reinson on õppinud Tartu Ülikoolis inglise filoloogiat ja majandust, täiendanud end EBSis ärijuhtimise erialal ning on Tallinna Ülikooli sotsiaalteaduste magister.

Eesti brändiuuendus on seotud Eesti Vabariigi 100. sünnipäeva ja Euroopa Liidu eesistumisega 2018. aastal, milleks peab protsess olema lõpule jõudnud.

Eesti brändiuuendust rahastatakse Euroopa Liidu struktuurifondide vahenditest, kogu projekti maksumus on 200 000 eurot, millest 30 000 oli kavandatud märgi leidmisele. Aastal 2002 loodud Eesti brändi «Welcome to Estonia» loomine läks maksma üle 13 miljoni krooni ehk 830 000 eurot.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles