Mööblikett Sotka/Asko vahetas reklaamiagentuuri

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sotka kauplus Pärnus
Sotka kauplus Pärnus Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Eesti suurim mööblikontsern Indoor Group, mis opereerib kaubamärkide Sotka ja Asko all, valis 2011. aastal reklaamiteenuse osutajaks Idea AD reklaamibüroo. Esimene Idea poolt loodud reklaamikampaania jõuab avalikkuse ette märtsis.
 

Indoor Groupi turundusjuht Marek Kannikese sõnul valisid nad kommunikatsioonipartneri mitme tugeva tegija seast.

«Idea kasuks pani meid otsustama nende head ideed, professionaalne lähenemine ning asjaolu, et läbi Idea grupi on meil võimalus osta terviklahendust ehk kasutada kõigi Idea gruppi kuuluvate kommunikatsiooniettevõtete teenuseid,» kommenteeris Kannike.

Indoori eelmine agentuur oli Creative Media Service, kellega kestis koostöö 10 aastat. Kannike ütles, et aeg-ajalt on ühel ettevõttel kasulik tutvuda teiste agentuuride pakkumistega. Selleks korraldas Indoor Group mullu sügisel uue koostööpartneri leidmiseks konkursi, kus osalesid juhtivad eesti meedia- ja reklaamiagentuurid.

Reklaamibüroo Idea AD tegevjuht Evelin Mägioja sõnul on Asko ja Sotka brändi arendamine vastutusrikas ja samal ajal motiveeriv väljakutse. «Nende kaubamärkidega kuulub Indoor Group meie võtmeklientide hulka ning kavatseme silmapaistvate tulemuste nimel anda kõigi Idea grupi ettevõtete poolt oma parima,» sõnas Mägioja.

Mägioja sõnul on Big Idea grupi tugevuseks Eesti turul võimekus osutada klientidele terviklahendust viie erineva kommunikatsiooniprofiiliga ettevõtte koostöös. «Sel moel suudame luua täiendavat sünergiat nii loovlahenduste kui infovahetuse kontekstis,» lisas Mägioja.

15  aastat Eesti turul tegutsenud Indoor Group prognoosib eelolevaks 2011.aastaks Eesti jaekaubanduses, sh mööbliäris 5-10% kasvu. Evelin Mägioja sõnul märgib see trend Sotka ja Asko kaubamärkide turundus- ja reklaamikommunikatsiooni hoogustumist.«Esimese uue kampaania toome avalikkuse ette märtsis,» kinnitas Mägioja.

Eestis kuulub Askole ja Sotkale kokku 7 esinduskauplust, neist 4 asub Tallinnas. Lisaks avasid möödunud aastal nii Asko kui Sotka e-poed ka internetis. Ettevõtte turuosa moodustab neljandiku kogu siinsest mööbliturust.

Big Idea gruppi kuulub Eestis viis ettevõtet. Lisaks Idea AD reklaamibüroole ka meediaagentuur MPG, veebilahenduste ja uue meedia ettevõte Zeeland Idea, elektroonilise meedia erilahendustele spetsialiseerunud e-meediaagentuur Media Contacts ja suhtekorraldusfirma Euro RSCG PR.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles